Alla inlägg den 20 april 2009

Av Joakim - 20 april 2009 02:23

Efter en lång resdag är jag hemma igen några timmar senare än tänkt. Det började med över 1h försening med flyget från Palma till Madrid och sen ytterligare 45min förseningen när de skulle försöka få med vårt bagage med 20min i transfertid. Det lyckades sådär och min cykel är fortfarande på Mallis...Lite irriterande när jag är den enda som verkligen behöver ha den direkt för att kunna fixa den för nästa läger. 


De sista dagarna på lägret flöt på riktigt bra och jag är mycket nöjd med den träning som jag fått gjord. Nu ska jag bara tvätta allt och sen packa ner det igen för att vara redo för nästa läger på Sardinien nu på torsdag. Hoppas min cykel kommer innan dess eller att mina nya cyklar kommer snart. Börjar bli något irriterad eftersom de är ca 4 MÅNADER försenade. Kan bara konstatera att ett löfte jag gav till mig själv för 10 år sedan inte skulle ha brytits...Nämligen att ALDRIG köpa en italiensk cykel. Det löftet gjorde jag till mig själv när min Bianchi-mtb gick sönder och de snälla killarna på Crescent skulle försöka få italienarna att skicka en ny. Kan tänka mig att det är ungefär samma muntra stämning på Cyclecomponents just nu som det var på Crescent då.


Nu ska jag sova, god natt :-) 



Ovido - Quiz & Flashcards