Alla inlägg den 22 april 2009

Av Joakim - 22 april 2009 23:57

Ska precis stänga av datorn och gå och sova och nästa gång jag sätter den för att förhoppningsvis kunna skriva något här är jag på Sardinien.


De tre dagarna jag varit hemma sen Mallis har gått rasande fort. I måndags var jag bara allmänt seg och trött efter den sena hemkomsten, igår simmade jag och sprang ett pass samt tvättade cykel och packade ner allt jag precis packat upp för att tvätta. Idag har jag varit i Stockholm och jobbat lite, tyckte det var lika bra eftersom jag ändå ska till Arlanda tidigt imorgon.


På Mallorca körde jag mer distansbetonad träning men nu när jag ska på läger med massa snabba kortdistansare kommer jag att köra mer högintensiv träning. Jag återkommer med lite mer detaljer senare i veckan. 

Ovido - Quiz & Flashcards