Alla inlägg den 16 november 2008

Av Joakim - 16 november 2008 14:06

Klockan är strax efter 14 och är alla väskorna är packade. Nu sitter jag och väntar på bussen som ska köra mig till flygplatsen i El Paso.
I morse körde jag mitt sista pass här i Las Cruces, 2h cykel + 30min löpning direkt efter. Det kändes inte särskilt bra men det är ju inte idag jag ska vara som bäst, dit är det en vecka idag.

Det har varit jäkligt kul att vara här och träna men nu känner jag att det sitter bra med ett miljöombyte. Hittils har all energi gått åt till att träna men nu är det dags att börja ladda för tävlingen. En Ironman är mer en mental utmaning än en fysisk om man är tränad för uppgiften, vill man inte plåga sig är det säkert 10-15min som man förlorar...

Vi syns i Arizona!


Flygfoto över Las Cruces.



Ovido - Quiz & Flashcards