Alla inlägg den 1 november 2008

Av Joakim - 1 november 2008 21:00

Vädret i den här delen av världen är verkligen stabilt om man jämför med hemma i sverige. Att titta på väderprognosen känns lite onödigt när alla dagar är exakt lika, +25 molnfritt och en vind på 2-3m/s...men eftersom jag är svensk så tittar jag givetvis på vädret, det kan ju ändras :-)


Dagens träning bestod av ett rätt tungt simpass samt lite cykel och löpning, sen jag började mitt samarbete med Paulo har jag i princip tränat alla tre grenar varje dag. Eftersom jag tränat rätt annorlunda innan tog det ett tag innan jag vande mig vid detta sätt att träna. Hur jag tränar och mina tankar kring detta kommer jag att återkomma till i andra inlägg.


Nu på kvällen var jag, Paulo och två andra av hans athleter och åt på en mexikansk restaurant. Maten var god och vi hade jäkligt roligt, känns bra att få ett litet avbrott från träningslunken.

Ovido - Quiz & Flashcards