Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Joakim - 22 januari 2009 13:17

Som jag skrev i förra inlägget har jag ängnat en del av min ledig tid efter IMAZ att skaffa sponsorer. Glädjade nog fick jag besked förra fredagen att Cyclecomponents kommer att sponsra mig med cyklar denna säsongen. Det blir både en linjehoj och en tempohoj av det italienska märket Kuota med SRAM Red och Reynolds hjul. Kuota gör riktigt fina cyklar och jag har aldrig kört på det märket innan, det blir även första gången jag kör med komponenter från SRAM och hjul från Reynolds så det ska bli roligt! Linjehojen beställde jag i måndags för att hinna få den innan jag åker på årets första läger, 27/2 - 13/3, till Club La Santa på Lanzarote.


Här är bilder på cyklarna. Det blir de färgerna och de hjulen fast med SRAM-komponenter...

Ovido - Quiz & Flashcards