Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Joakim - 7 januari 2009 16:41

Efter semester från både träning och bloggning är det nu dags att sätta igång på allvar med bägge.


Tiden sen senaste inlägget har varit intensiv fast inte pga av träning eller tävling utan med jobb, sponsorjakt och massor av skön fritid för att ladda batterierna inför säsongen 2009. Har bland annat hunit med en skön hotellweekend i Stockholm med Sara, ett besök i Stöten (Sälen) för lite skidåkning, ett besök nere i Karlskrona under julen och igår kom jag och Sara hem från fem dagar med längd- och utförsåkning i Funäsdalen / Tänndalen :-)


Träningen senaste veckorna har mest bestått av löpning och skidåkning, tyvärr fick jag grymma ryggproblem veckan innan jul pga av nån sträckning så träningen har gått på halvfart.


Sponsorjakten har gått bra och jag hoppas att inom en mycket snar framtid kunna presentera vad jag kommer att åka på i år, det blir iaf något mycket snabbt så går det inte bra på tävlingarna är det endast mitt eget fel... Nu ska jag göra en kopp kaffe i min nya mokabryggare.

Ovido - Quiz & Flashcards