Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Joakim - 31 januari 2009 18:33

I ett svagt tillstånd bestämde jag mig för några veckor sedan att åka Försvarsmaktsmästerskapen i långlopp skidor, detta genomförs genom att vi åker Engelbrektsloppet. När jag fick frågan tyckte jag att det skulle vara roligt att åka 60km på skidor och att jag tyckte det beror nog på att jag sällan åker skidor. Tävlingen går nästa söndag så jag bestämde mig för att denna helgen skulle det tränas skidor som aldrig förr och efter första passet kan jag konstatera att nog skulle låtit bli att anmäla mig. Bakhalt och inget glid, svordomarna ekade i dalarskogarna!


Om det finns en gud så uppfann han/hon löpningen till alla konditionsidrottare och djävulen uppfann då garanterat skidåkning...
I morgon ska jag åka igen, det ska bli roligt :-)

Ovido - Quiz & Flashcards