Direktlänk till inlägg 24 november 2008

Äta bör man...

Av Joakim - 24 november 2008 23:42

Efter en hård sportdag igår kände vi att vi var värda ett riktigt amerikanskt mål mat. Så jag, Ted och Tove åkte till ett stekhus och beställde hamburgare, jag och Ted tog även en lite efterrätt :-)

 
 
Cecilia

Cecilia

25 november 2008 09:14

Men... Herrejävlar! Hamburgaren ser väl relativt normal ut (i profil iallafall:) men efterrätten är ju mammut-stor!! Vad är det gör något? Det ena ser ut som någon sorts glass-coupe, men det andra bruna liknar mest en grillad stek^^

http://cissivarning.blogg.se

 
Ingen bild

Vesa

25 november 2008 17:11

Det ser gott ut!
Hoppas det smakade.
Synd att du inte fick till det i helgen.
Det var riktigt kul att följa dig i Kalmar i somras.Lycka till med dina äventyr framledes!

 
Ingen bild

Conny

26 november 2008 15:59

Jag hamburgaren var ju inte så mycket att hänga i granen. Sedan fick man tydligen bara 3 st pommes-frites.
När blir nästa kval mot Hawaii? By the way, grymt kört i Kalmar!

 
Cecilia

Cecilia

28 november 2008 08:23

Tänker du sluta blogga nu när du inte befinner dig utrikes längre? Vore synd tycker jag!! Har blivit ganska förtjust i blogg-Jocke:)

http://cissivarning.blogg.se

 
Ingen bild

Joakim Berggren

29 november 2008 00:09

VESA >>> Tack för påhejningen i Kalmar! Det hjälpte mycket på slutet.

CONNY >>> Hamburgaren var rätt stor för mig men en man i din storlek hade nog behövt två ;-)

Cecilia >>> Jag tänker inte sluta blogga men resa, jet lag och livet i allmänhet har kommit i vägen.

 
Annie

Annie

1 december 2008 09:35

Bamsestor efterrätt=) Hoppas ni hade det trevligt i Stockholm. Vi ses!

http://anniegustafsson.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Dave

2 december 2008 15:15

Now we are talking :) Faaan vilken fet efterrätt, only in US!!! Skulle sitta fint på mitt vinterspäck jag byggt upp..

Supertråkigt att det inte gick din väg på loppet! Hade om jag kunnat satt en slant på dig som bäste svensk, trodde att du skulle dominera i värmen (ted har ju haft problem med det). Ja ja bara bita ihop å komma igen! Vill du ha simsällskap så kör jag, filip, antti och lelle stenhårt på mornarna, som vanligt. Lelle&Filip klarade 30.000m (jag bara 25.000...) förra veckan :)

Höres David

 
Ingen bild

Joakim Berggren

2 december 2008 15:31

Den kakan var ett monster och det tog två dar att göra slut på den :-)

Jag vill gärna ha simsällskap! Börjar träna nästa vecka igen...ser fram mot att frysa arslet av mig på Eriksdalsbadet igen :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joakim - 12 oktober 2009 20:48

När jag började blogga på bloggagratis gjorde jag det för att enkelt få en hemsida/blogg utan att behöva fixa domännamn osv. Med tiden så känner jag att jag skulle vilja ha lite fler funktioner och möjlighet att göra sidan mer personlig så i somras k...

Av Joakim - 11 oktober 2009 17:51


Igår gick loppet som gjorde triathlon till en sport och dessutom känt för den breda massan, på både gott och ont. Det bra är ju att folk vet att idrotten finns men det negativa är att många tror att triathlon = ironman, förstår att det är svårt att b...

Av Joakim - 11 oktober 2009 11:52

Igår gjorde jag sista hårda passet i Sverige innan IM Florida och innan jag åker till Malaga på fredag. Veckan som gick har innehållit några tunga pass så jag var lite orolig för hur benen skulle kännas inför gårdagen. Passet som skulle avsluta vecka...

Av Joakim - 8 oktober 2009 19:50

De flesta som börjat träna och kanske testat på en tävling brukar vilja vara snabbare nästa gång de står på startlinjen och det leder naturligt till en viktigt fråga. Hur mycket måste jag träna för att nå mitt mål? Man börjar fråga runt bland vänner ...

Av Joakim - 5 oktober 2009 20:35


Jag måste ha tränat bra och samlat på mig massa god träningskarma för idag var vädergudarna glada och lät mig springa i det bästa tänkbara höstvädret. Dagens pass var det längsta jag sprungit med vilje på träning och det var på 3 timmar, trodde det s...

Ovido - Quiz & Flashcards