Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Joakim - 25 juni 2009 14:47

Lagom till att det blev sommar med lite värme så blev jag förkyld. Sara hade lite ont i halsen förra veckan men det verkade inte som att det blev mer än så. I måndags när jag trodde att faran var över började jag känna mig krasslig och sen blev jag förkyld på nån timme och är fortfarande inte helt frisk. 


Planen var att köra svenska cupen i Säter på söndag men om jag inte är helt frisk står jag över. Vill inte riskera att bli sjuk en längre tid så nära SM i Kalmar, förra året var jag sjuk till och från i tre veckor i Juni. Det gick ju väldigt bra i Kalmar ändå men jag tror att det är bättre om jag är frisk :-) Hoppas att kunna träna lite lätt i morgon, har tröttnat på att sova och titta på tv hela dagarna när det är 25 grader varmt ute... 

Ovido - Quiz & Flashcards