Direktlänk till inlägg 11 november 2008

Sverige, syndens näste.

Av Joakim - 11 november 2008 04:53

Sverige har varit känt som syndens näste här i USA ända sen vi började med sexualundervisning i skolan i mitten på 1900-talet. Men att det var så här illa det visste jag inte, dock känns det rätt stort att Gud har sänt ett budskap riktat till oss svenskar.



 
 
Ingen bild

O.J.

12 november 2008 09:01

Amerikanska kristna högern - den egentliga terrorismen.

 
Cecilia

Cecilia

12 november 2008 10:23

Hahahaha! Å herreGUD!! "The land of sodomite damned"??? Det är ju hysteriskt roligt:) Skulle vara väldigt intressant att tvinga de där människorna att faktiskt besöka Sverige. De hade väl pinkat på sig av skräck;)

http://cissivarning.blogg.se

 
Ingen bild

Mattias

13 november 2008 00:26

Intressant att i princip alla terrordåd genomförda innan 9/11 ( och det var en hel del) genofördes av vita hillbillys som gick i kyrkan varje söndag medans grisen och banjon var parkerad utanför.
Praise the lord.
M

 
Ingen bild

Joakim Berggren

13 november 2008 03:26

Det tragiska med den kristna högern i USA är att de är många (ca 70 milj), har mycket pengar och därför också mycket makt. De styr många saker på den politiska agendan och det påverkar ju även oss i sverige eftersom USA har så stort inflytande på övriga världen...

 
Ingen bild

Kusin Victoria

21 november 2008 17:05

Hahahaha allvarligt! Men det är lite kul att de faktiskt inte tar reda på fakta utan bara dömer. Jag menar där har ni ju USA i ett nötskal!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joakim - 12 oktober 2009 20:48

När jag började blogga på bloggagratis gjorde jag det för att enkelt få en hemsida/blogg utan att behöva fixa domännamn osv. Med tiden så känner jag att jag skulle vilja ha lite fler funktioner och möjlighet att göra sidan mer personlig så i somras k...

Av Joakim - 11 oktober 2009 17:51


Igår gick loppet som gjorde triathlon till en sport och dessutom känt för den breda massan, på både gott och ont. Det bra är ju att folk vet att idrotten finns men det negativa är att många tror att triathlon = ironman, förstår att det är svårt att b...

Av Joakim - 11 oktober 2009 11:52

Igår gjorde jag sista hårda passet i Sverige innan IM Florida och innan jag åker till Malaga på fredag. Veckan som gick har innehållit några tunga pass så jag var lite orolig för hur benen skulle kännas inför gårdagen. Passet som skulle avsluta vecka...

Av Joakim - 8 oktober 2009 19:50

De flesta som börjat träna och kanske testat på en tävling brukar vilja vara snabbare nästa gång de står på startlinjen och det leder naturligt till en viktigt fråga. Hur mycket måste jag träna för att nå mitt mål? Man börjar fråga runt bland vänner ...

Av Joakim - 5 oktober 2009 20:35


Jag måste ha tränat bra och samlat på mig massa god träningskarma för idag var vädergudarna glada och lät mig springa i det bästa tänkbara höstvädret. Dagens pass var det längsta jag sprungit med vilje på träning och det var på 3 timmar, trodde det s...

Ovido - Quiz & Flashcards