Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Joakim - 4 februari 2009 20:23

Idag startade ett läger för de militära landslagen här i Stockholm, Karlberg mer exakt. Syftet med lägret är dels att alla ska få träffa andra idrottare och de i sin egen sektion men också för att göra tester och få lyssna på några föreläsningar om bla. kost för idrottare.
Imorgon ska vi springa 3000 meter ute på Bosön, det ska bli intressant att se vad jag kan göra är rätt nertränad för tillfället. Senast jag sprang 3km på tid var för tre år sedan och då hade jag 10:06, blev lite förvånad när jag kollade upp det idag. Trodde inte jag sprang så bra för tre år sen. På fredag som är sista dagen ska vi som har simning i vår idrott göra en filmanalys på förmiddagen och på eftermidagen ska vi lyssna på förbundskaptenen för skidskyttelandslaget. som också är officer, Staffan Eklund som ska prata om at vara en del i ett lag.


Nu ska jag ladda för löptestet :-)

Ovido - Quiz & Flashcards