Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Joakim - 3 februari 2009 14:19

Även om jag var något frustrerad över helgens första skidpass så höll jag mig till planen och gnetade på både på söndagen och igår. Och precis som ordspråket utlovar, trägen vinner, så blev livet i skidspåret bättre för varje dag. I söndags åkte jag tre timmar med övervägande stakåkning vilket gjorde att jag knappt kom in i bilen efter passet då jag hade sjukt ont i ländryggen. Men det uppfattade jag som ett teckan på att jag måste träna mer så trots träningsvärk, skavsår och ömma handleder blev det en tur på lugnet igår tillsammans med Sara, vi åker bil dit och hem tillsammans :-)

Jag startade och slutade turen på Lugnets skidstation och när jag gled ner för att köra ett stakvarv på stadion möttes jag var säkert 50 ungar som var där på skidträning med Falu IK. De lite äldre såg ut att köra intervaller, det är härligt! Man kan aldrig ha för stor motor...


Åkte tillbaka till Stockholm i morse vilket gjorde att jag missade Coach Roséns simpass men jag tänkte att jag skulle haka på Lelle, David och Filip i morgon.

Fem dagar till Engelbrektsloppet.

Ovido - Quiz & Flashcards