Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Joakim - 8 mars 2009 10:22

Jag har sprungit i hela mitt liv och sen blir jag sjuk och kan inte springa på 10 dagar. Nu har jag kommit igång och sprungit två lunga pass på ca 45 min och av det fick jag lätt träningsvärk. Det är märkligt hur kroppen fungerar eller inte fungerar.


Nu i veckan tänkte jag köra ett "läger" här hemma i Falun där målet är att köra alla tre grenarna varje dag. Dock kommer jag att köra rätt korta pass, det viktiga är att komma igång igen och att fortsätta vara frisk. Sen är det rätt skönt att köra flera korta pass nu när vädret är som det är. Jag trodde att våren var på väg men om väderprognosen slår in kommer det att bli runt 0 grader med snöfall. Det är nog det väder jag tycker är sämst, det blir så jäkla rått.


Med tanke på dagens rubrik så kommer här en passande klyscha.


"If you don´t use it, you lose it!"



Ovido - Quiz & Flashcards