Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Joakim - 8 augusti 2009 23:05

Hade planerat att ta semester från träningen efter Kalmar men då var tanken att det skulle vara för att vila upp mig efter loppet. Nu var jag inte sliten rent fysiskt men luften gick ur mig lite och jag tog ledigt ändå, endast 2 löppass och lite sjösimning tillsammans med Sara har det blivit. Självklart är det bra att vila med tanke på att jag bröt pga skada...


Veckan tillbringade jag och Sara i Karlskrona med sol, lite bad och diverse utflykter, bla en tur med en skärgårdsbåt. Några härliga dagar som tyvärr gick väldigt fort, som det gör när man har roligt. Vi hoppades på att vädret i Falun skulle vara lika bra men Yr.no lovade regn, som tur hade väderdatorn i Norge fel och det eviga lågtycket som legat som klistrat över Dalarna hela sommaren är iaf tillfälligt borta. Vi åkte till Saras föräldras sommarstuga för att sola och för att Sara ville simma ett pass i sjön. Termometern visade +24 i vattnet så jag följde med utan våtdräkt, grym frihetskänsla att simma utan våtdräkt i en stor sjö! Det blir en repris i morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards