Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Joakim - 25 augusti 2009 19:15

sa kärringen när hon satt eld på skithuset, och försökte släcka med fotogen!


Idag har jag kört min första "riktiga" träningsdag sedan Kalmar. Började i morse med ett simpass på 4000m med 2000m på tid, simmade på 33:50min i 50m-bassäng. Ingen supertid men efter att knappt tränat på tre veckor tycker jag ändå det är godkänt. Avslutatde dagen med ett löppass som bestod av 30min på tröskel följt av 10x1min med 30sek gång mellan Jag kände mig riktigt stark under den långa intervallen och låg rätt bekvämt på 180-183 i puls, klockade en uppmätt kilometer efter ca 18min och låg då på 3:37. Riktigt roligt att känna att trycket är tillbaka och det bästa av allt var att jag inte kände av sätet alls.


Nu ska jag till Fredrik som ska bjuda på alla barns favorit, pannkakor...mums! Träning, kolhydrater och fett, allt som gör livet värt att leva :-)

Ovido - Quiz & Flashcards