Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Joakim - 14 augusti 2009 21:37

Idag var jag ute och körde 2h cykel i ett blåsigt men fint väder tillsammans med Fredrik Ericsson. Trots att vi hade två helt olika inriktiningar på passet så kunde vi köra ihop, jag skulle köra i fart ett och Fredrik skulle köra backintervaller. Medan Fredrik plågade livet ur sig i en av traktens värsta backar rullade jag på en slingrande väg med tät skog runt omkring och precis när jag kom tillbaka till backen var Fredrik klar så vi kunde göra sällskap hem. Det var bra så vi kunde diskutera viktiga detaljer som hur många watt Fredrik presterat på intervallerna :-) Det bästa för min del var att jag knappt kände av min piriformis och har inte haft ont i den efter passet som jag haft tidigare i veckan...hoppas det är ett gott tecken.


I morgon ska jag åka till Sundbyholm och hejja på alla som tävlar, själv står jag över just pga av skadeproblemen. Vill blir bra så fort som möjligt även om det är lockande att få blåsa ur kroppen. Ska ni dit så syns vi! 

Ovido - Quiz & Flashcards