Alla inlägg den 10 september 2009

Av Joakim - 10 september 2009 18:16

När jag var i Arizona förra året för att köra ironmantävlingen så passade jag på att provspringa Newtonskorna, jag tyckte de var grymt sköna men hade inte råd att köpa ett par just då. Förra veckan gjorde jag slag i saken och beställde ett par men jag tycker att de är för stora så innan jag skickar tillbaka dem till Tyskland så erbjuder jag er som läser bloggen att köpa dem. De går inte att köpa i Sverige. Modellen är Men´s neutral racer i storlek 42.5, jag har normalt 42.5 i Asics men ska ha 42 i Newton. Skorna kostar 179 Euro men om någon vill ha dem så får ni dem för 1700:-, behöver jag skicka dem så tillkommer frakten.

Här är en länk till Newtons hemsida: http://www.newtonrunning.com/ 


Här är en bild på skorna


   

Ovido - Quiz & Flashcards