Alla inlägg den 23 september 2009

Av Joakim - 23 september 2009 22:34

Efter att ha finkammat marknaden i Sverige för att åka på ett höstläger till Mallis verkade det vara ett faktum att mitt första ensamläger var nära. Iof inget jag har något mot eftersom jag i princip tränar ensam hela tiden nu när jag växlar mellan Falun och Stockholm. Det hade garanterat varit lättare att köra 25h i bra väder på Mallis ensam än 25h i höstrusk hemma i Sverige.


Nu blir det inget ensamläger och inget Mallis för den delen, jag ska åka till södra Spanien till ett ställe som ligger strax norr om Gránada tillsammans med Björn Andersson och Jonas Colting. Det ska bli roligt att ha lite sällskap även om det nog mest blir på kvällarna, träningen gör jag nog till stor del ensam. 


Idag stod det 5h cykel + 35min löpningen efter på programmet så jag är rätt trött, som tur är ska jag bara springa 2:20h imorgon ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards